ДІАГНОСТИКА «Вивчення мотивації і ставлення до навчальних предметів моєї дитини»

ДІАГНОСТИКА «Вивчення мотивації і ставлення до навчальних предметів моєї дитини»


За допомогою «Методики незакінчених речень» можна дізнатися думку школярів про школу, уроки, ставлення до навчальної діяльності.

Зранку я прокидаюся з думкою:
а) «Ура! Сьогодні буде історія»! (математика, література…)
б) «Сьогодні можна бути відсутнім на історії» (математиці, хімії…)
в) «Я хворий і до школи не піду, а значить і поганої оцінки з історії не буде» (хімії, фізики…)

Я приходжу до школи для того, щоб:
а) дізнатися щось нове, цікаве;
б) займатися такими цікавими речами, як… (читання, обчислення…);
в) зустрітися з такими гарними вчителями, як…;
г) поспілкуватися з друзями;
д) весело провести час;
е) не засмучувати батьків.

Домашнє завдання я завжди готую так:
а) абсолютно самостійно;
б) звертаюся за допомогою до дорослих;
в) під контролем батьків;
г) від випадку до випадку;
д) взагалі не готую.

Для того, щоб добре вчитися, потрібно:
а) мати інтерес до предмета;
б) мати здібності до предмета;
в) добре працювати на уроці;
г) мати гарні стосунки з вчителем;
д) вміти списувати.

Коли я отримую погану оцінку, то:
а) стараюся одразу її виправити;
б) стараюся виправити її на наступному уроці;
в) стараюся виправити її найближчим часом;
г) нічого не роблю.

Немає коментарів:

Дописати коментар