ДІАГНОСТИКА «Вивчення мотивації і ставлення до навчальних
предметів моєї дитини»
За допомогою «Методики
незакінчених речень» можна дізнатися думку школярів про школу, уроки, ставлення до навчальної діяльності.
Зранку я прокидаюся з
думкою:
а) «Ура! Сьогодні буде
історія»! (математика, література…)
б) «Сьогодні можна бути
відсутнім на історії» (математиці, хімії…)
в) «Я хворий і до школи
не піду, а значить і поганої оцінки з історії не буде» (хімії, фізики…)
Я приходжу до школи для
того, щоб:
а) дізнатися щось нове,
цікаве;
б) займатися такими
цікавими речами, як… (читання, обчислення…);
в) зустрітися з такими
гарними вчителями, як…;
г) поспілкуватися з
друзями;
д) весело провести час;
е) не засмучувати
батьків.
Домашнє завдання я завжди
готую так:
а) абсолютно самостійно;
б) звертаюся за допомогою
до дорослих;
в) під контролем батьків;
г) від випадку до
випадку;
д) взагалі не готую.
Для того, щоб добре
вчитися, потрібно:
а) мати інтерес до предмета;
б) мати здібності до
предмета;
в) добре працювати на
уроці;
г) мати гарні стосунки з
вчителем;
д) вміти списувати.
Коли я отримую погану
оцінку, то:
а) стараюся одразу її
виправити;
б) стараюся виправити її
на наступному уроці;
в) стараюся виправити її
найближчим часом;
г) нічого не роблю.
Немає коментарів:
Дописати коментар